سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندِ والا نام، حافظِ کسی است که دوست خود را حفظ کند . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید :45458
تعداد کل یاداشته ها : 63
103/1/10
1:14 ع

خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم همانی

که وقتی دلش می گیرد و بغضش می ترکد، می آید سراغت من همانی ام

که همیشه دعاهای عحیب و غریب می کند و چشم هایش را می بندد و

می گوید من این حرف ها سرم نمی شود. باید دعایم را مستجاب کنی

همانی که گاهی لج می کند و گاهی خودش را برایت لوس می کند

همانی که نمازهایش یکی در میان قضا می شودهمانی که بعضی وقت ها

پشت سر مردم حرف می زند گاهی بد جنس می شود البته گاهی هم

خود خواه حالا یادت آمد من کی هستم خدایا هر چند دلم را شکستند . .

.اما . . می خواهم آنگونه زنده ام نگاه داری که نشکند دلی از زنده بودنم و

آنگونه مرا بمیرانی که کسی به وجد نیاید از نبودنم...

خدایا؟؟؟حواست بهم هست؟؟؟مواظبم باش.

خدایا من همانم فرقی نکردم دارم میرم؛میرم از دنیای مجازی×_×دنیایی که جز به عنوان سرگرمی بهش نگاه نکردم.

خدایا میگن بیت المال و نمیبخشی پس اگه بیت المالی و اینجا ضایع کردم از

دلش دربیار. میگن دل شکستن تاوان داره خودت بارها گفتی فرار نکن بایست و باهاش مقابله کن.

نمیخوام فرار کنم ولی کم آوردم همیشه گفتی عقلتو به دلت ترجیح بده

ولی من به خودم اطمینان ندارم یه وقت دیدی دل و زدم به دریا و عقل و گذاشتم کنار!

خدا من همونم همونی که کلی باهات قول و قرار داره...!همونی که زندگیشی همونی که فقط به خودت میگه دوستت داره.

♥دوســــــتت دارمــــــ خــــــــــــــــــــــــــــــدا♥شکرت

دارم میرم خوبی بدی دیدید حلال کنید.

امضاء:یه دیوونه(^_^)

? متنفــــرم از خاطراتـــــے کـه …?
? وقتــے یادشـون میوفتــم
باخـودم میگـم …?
وااا ے … مـن چقـدر?اَحمَــــــق? بــودم ?

? کرکره پایین...√! تا اطلاع ثانوی زندگیم ♣ تعطیل است →↓؛← حوصله

هیچکس رو ندارم ?? حتی خودم!!!♦√√√??

? یه دلِ پـــُـــــــر ?

? یه شیشه الْکـــُـــــــل ?

?? خــــُــــــداحافِظ دَرکــُـل ??


95/6/18::: 11:8 ص
نظر()
      خدا